Tana Mana / forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een master

2 plaatsers

Ga naar beneden

Een master Empty Een master

Bericht  Monique 16th oktober 2008, 12:07

Naar aanleiding van de stelling van vandaag kwam deze topic in mijn gedachten.
Met je master leg je een verbinding, zeker als je zelf master wordt, dan wordt die verbinding voor de rest van je leven gelegd.
Wat vind jij belangrijk als je een Reiki master kiest en wat moet die master voor kwaliteiten hebben?
Monique
Monique

Aantal berichten : 59
Registration date : 12-12-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Een master Empty Re: Een master

Bericht  Carla 1st november 2008, 19:47

Ik vind de verbinding met mijn master ook belangrijk, het moet ook klikken en zo iemand moet op gelijke hoogte met je staan.
Je bent als master bezig met innerlijke ontwikkeling en anderen daarin begeleiden en hebt al een bepaald stuk van dat pad gelopen en dat moet je dan ook kunnen zien aan hoe een master in het leven staat. Iemand die bv aan Reiki doet en tijdens het dagelijks leven mensen kwaad doet vind ik geen master, want die leeft er niet naar. Een master moet eerlijk zijn (naar zichzelf ten eerste, maar ook naar anderen toe) want anders vind ik dat geen goede master. Het gaat tenslotte om innerlijke groei, en oneerlijkheid voelt voor mij niet zuiver en dat voelt ook niet als iemand die innerlijk gegroeid is en zo'n master zou ik dus niet voor kiezen.
Carla
Carla

Aantal berichten : 4
Registration date : 01-11-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum