Frank ook hier

Ga naar beneden

Frank ook hier

Bericht  Frank op 29th december 2007, 03:03

Hoi hoi,

Mijn naam is Frank.
Ik ben inmiddels 19 jaar, woon in de provincie Groningen en studeer voor leraar Engels (2e jaar, nu).
De studie zit in Leeuwarden.. waardoor ik iedere schooldag tussen beide provincies reis met de trein. Ik ben treinen in de tussentijd erg gaan waarderen.

Ik ben lid van een redelijk aantal forums.. en alsof dat nog niet genoeg is heb ik er van mezelf twee (beide Reiki) en één van m'n zusje onder m'n beheer.
De laatste weken/maanden echter ben ik veel minder actief op Reikiforums.

(Dit forum is best wennen.. omdat de lay-out hier op belangrijke punten verschilt. Er staan hier dingen aan de rechterkant die normaal gesproken aan de linkerkant staan. De linkerkant is voor ons Westerlingen veel natuurlijker..)

Wat betreft massage.. weet ik vrij weinig.
Ik doe het af en toe wel voor m'n lief.. en dat vind ik erg leuk om te doen.

Met massage ben ik niet zo heel veel bezig. Waar ik wel veel mee bezig ben is Reiki.
Ik ben een aantal jaren geleden begonnen met magnetiseren en niet zo heel lang daarna met een Westerse Reikivorm.

Mijn interesse in de Reikigeschiedenis werd aangewakkerd en ik ben er redelijk wat over gaan lezen en op een gegeven moment kwam er een Usui Reiki Ryôhô (afkorting: URR) cursus op mijn pad (stroming van Frans en Bronwen Stiene). Ik ben ingewijd op Shinpiden niveau, maar ik geef geen les.
Helaas is mijn URR lerares overleden.. en dat maakt dat ik momenteel les krijg in URR van een andere docent. Deze docent doet nog minder concessies dan Frans en Bronwen en hij gaat op die manier nog dichter naar de traditionele vorm. Ik voel me dan ook gezegend dat ik deze lessen mag volgen.

Misschien is Reiki geschiedenis wel mijn passie..
Daarom heb ik er een website voor opgericht: www.usui-reiki-ryoho.nl

Nou.. dat was het wel zo'n beetje..

Mochten er nog vragen zijn.. dan sta ik daar open voor :-)

Gasshô,
Frank
Frank

Aantal berichten : 13
Leeftijd : 30
Registration date : 22-12-07

Profiel bekijken http://www.usui-reiki-ryoho.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

welkom

Bericht  carmelo op 29th december 2007, 22:52

hallo Frank, ik ben de eerste dus die je hier welkom heet, er zijn er nog niet zo veel, maar dat komt nog wel hoop ik voor monique.. veel plezier en hopelijk veel schrijfven van jouw kant... ik ben zelf niet zo een schrijver..

carmelo

Aantal berichten : 9
Registration date : 19-12-07

Profiel bekijken http://www.sportschoolsiva.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Re: Frank ook hier

Bericht  Monique op 31st december 2007, 11:49

Hoi Frank, ook van harte welkom op mijn forum. Wink
Monique

Aantal berichten : 59
Registration date : 12-12-07

Profiel bekijken