Tana Mana / forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ex-schoonvader

5 plaatsers

Ga naar beneden

Ex-schoonvader Empty Ex-schoonvader

Bericht  Meredith 7th augustus 2008, 00:43

Vannacht is mijn ex-schoonvader in zijn slaap weggegleden. Zachtjes, bescheiden en zonder opsmuk, precies zoals zijn leven was. Wat is het een vreemd gevoel om over EX-schoonvader te spreken. Hij was zo lief, zo warm, zo begrijpend. Ik heb er echt verdriet van gehad dat zijn ouders EX-schoonouders waren.

Mijn ex heeft nu een Philippijnse partner. Toch kwam hij mij vertellen dat zijn pa op sterven lag en of ik bij de begrafenis aanwezig wilde zijn. Zij heeft de goede lieve man een klein aantal keren ontmoet, pas nadat hij door Parkinson niet meer tot communiceren in staat bleek. Het voelde vreemd hoe ik haar hand in hand zag zitten met mijn schoonvader en aan de andere kant mijn schoonmoeder.

Normaal gesproken heb ik er geen enkele moeite mee dat hij n nieuwe partner heeft. Maar die foto lag toch even gevoelig. Ik twijfel of ik naar de begrafenis moet gaan. Vind het moeilijk.

Coby


Laatst aangepast door Meredith op 9th augustus 2008, 11:06; in totaal 1 keer bewerkt
Meredith
Meredith

Aantal berichten : 14
Leeftijd : 57
Registration date : 29-06-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Ex-schoonvader Empty Re: Ex-schoonvader

Bericht  Esther 7th augustus 2008, 09:23

Allereerst gecondoleerd met het verlies van je schoonvader. Het woordje ex laat ik weg, want het verandert niets aan je gevoel en wie de man was. Zoals ik je berichtje lees, zeg ik, ga vooral naar die begrafenis toe! Je had toch een band met de man en het is een prima gelegenheid voor jezelf om afscheid te nemen. Trek je niets aan van de rest, doe het voor jezelf. Voor jezelf en voor Anne. Die gaat toch wel? Waarom twijfel je eigenlijk of je zal gaan?
Ik ben zelf vroeger naar een aantal uitvaarten niet geweest, omdat mijn moeder of ikzelf dat op dat moment niet nodig vond. En achteraf had ik er toch spijt van. Maar je draait het dan niet meer terug. Dus of zo'n bijeenkomst moet je totaal niets zeggen en je liever op je eigen manier afscheid nemen, zo niet, dan zou ik zeggen, gaan!

Liefs en sterkte!
Esther
Esther

Aantal berichten : 43
Leeftijd : 44
Woonplaats : Breda
Registration date : 16-12-07

http://groups.msn.com/bewegenvoorfun

Terug naar boven Ga naar beneden

Ex-schoonvader Empty Re: Ex-schoonvader

Bericht  Miranda 8th augustus 2008, 02:05

Van mij ook gecondoleerd Meredith

Miranda

Aantal berichten : 1
Registration date : 08-08-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Ex-schoonvader Empty Re: Ex-schoonvader

Bericht  Monique 8th augustus 2008, 21:11

Sterkte Coby. Volg je gevoel. xxx
Monique
Monique

Aantal berichten : 59
Registration date : 12-12-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Ex-schoonvader Empty Re: Ex-schoonvader

Bericht  snowhawk 28th augustus 2008, 19:07

Alsnog gecondoleerd, ben je uiteindelijk wel of niet gegaan?

snowhawk

Aantal berichten : 16
Registration date : 23-07-08

http://snowhawkscall.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Ex-schoonvader Empty Re: Ex-schoonvader

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum