Tana Mana / forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Energiekaarten

Ga naar beneden

Energiekaarten Empty Energiekaarten

Bericht  Esther 3rd januari 2009, 13:21

Ik heb een setje energiekaarten, welke ik zelf heel bijzonder vind. Iedere kaart heeft een afbeelding met een bepaalde energetische werking. Op mij hebben de kaarten een goed effect. De keren dat ik ermee gewerkt heb en een kaart getrokken heb, werd ik meestal ook echt geraakt door de kaart.

Een thema wat mij de afgelopen weken bezig hield, was vertrouwen, maar ook veiligheid en geborgen zijn. Donderdag trok ik een kaartje met de volgende beschrijving: ZIELENLICHT. Je bent geborgen.

Energiekaarten Scannen0001dd9
Energiekaarten W223

De afbeelding werkt op mij goed door Smile. Ik heb er nog drie getrokken de afgelopen dagen en heb ze ietsje uitvergroot uitgeprint op fotopapier. Ze sluiten alle vier goed aan bij elkaar en bij mijn proces op dit moment. Vier is wel weer meer dan genoeg om mee te werken, dus ik stop weer even met kaartjes trekken. Deze vier representeren voor mij de juiste energieën om me de komende tijd door mijn uitdagingen heen te helpen.
Esther
Esther

Aantal berichten : 43
Leeftijd : 44
Woonplaats : Breda
Registration date : 16-12-07

http://groups.msn.com/bewegenvoorfun

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum