Tana Mana / forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

wat betekent Reiki

Ga naar beneden

wat betekent Reiki Empty wat betekent Reiki

Bericht  Vivianne 25th december 2007, 11:59

in deze dagen rond Kerst
de volgende tekst als openingsdebat

7Ik wil dat u uw voedsel deelt met de hongerigen en dat u hulpelozen, armen en ontheemden in uw huizen ontvangt. Geef kleren aan wie het koud hebben en verberg u niet voor familieleden die uw hulp nodig hebben.
8Als u dit alles doet, zal God Zijn glorierijke licht op u laten schijnen. Hij zal u genezen; uw vroomheid zal u voorthelpen, goedheid zal als een schild voor u zijn en de glorie van de HERE zal u van achteren beschermen.

9Dan zal de HERE antwoorden als u roept. "Ja, hier ben Ik", zal Hij direct zeggen. Alles wat u moet doen, is de boosheid uit uw midden wegdoen, ophouden de zwakken te onderdrukken, ophouden valse beschuldigingen te uiten en niet langer slechte geruchten verspreiden!

10Geef de hongerigen te eten! Help mensen, die in moeilijkheden zitten! Dan zal uw licht vanuit de duisternis schijnen en de duisternis om u heen zal zo helder worden als het licht overdag.

(Jesaja 58)

hoe breng ik Reiki in mijn leven tot ontwikkeling?
als Master dien je Reiki te zijn....
kan ik mij als Reiki-beoefenaar mij in deze tekst herkennen?

wanneer er spraak ik is van voedsel....
hou ik me enkel bij materieel voedsel.... of komt ook spiritueel voedsel bij kijken...
stof genoeg dus om te kunnen debateren....

Vivianne
Vivianne

Aantal berichten : 7
Registration date : 24-12-07

http://www.Sangha-Reiki.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: