Tana Mana / forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Internet

5 plaatsers

Ga naar beneden

Internet Empty Internet

Bericht  Monique 18th juli 2008, 15:20

Even snel een berichtje plaatsen voordat de verbinding er weer uitvalt. Neutral

Ik heb de laatste tijd best vaak problemen met mijn internet verbinding sinds casema naar ziggo over is gegaan. Ik zit eraan te denken om te zoeken naar een andere provider als dit zo doorgaat, want ik heb gewoon een goed werkende verbinding nodig met mijn praktijk, gezien ik mijn mails tijdig wil kunnen inzien en beantwoorden.
Ik had het gisteren ook al toen ik mijn btw aangifte in aan het vullen was. Het is irritant als dan de verbinding eruit valt wanneer ik er bijna doorheen geworsteld ben en ik opnieuw moet beginnen.
Nu heb ik al sinds gisteren weer problemen, de verbinding viel er om de haverklap uit.
Ik heb geen bericht gehad dat er werkzaamheden zijn, dat deed de casema altijd wel.
Zijn er meer mensen die, sinds het Ziggo is geworden, daar problemen mee hebben?


Laatst aangepast door Monique op 31st juli 2008, 09:44; in totaal 1 keer bewerkt
Monique
Monique

Aantal berichten : 59
Registration date : 12-12-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Internet Empty Re: Internet

Bericht  Frank 18th juli 2008, 16:15

Wij hebben geen Casema of Ziggo...

.. maar ik wil je wel succes wensen met je internetverbinding en eventuele overstap naar een andere provider.
Frank
Frank

Aantal berichten : 13
Leeftijd : 36
Registration date : 22-12-07

http://www.usui-reiki-ryoho.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Internet Empty Re: Internet

Bericht  Monique 24th juli 2008, 01:09

Ik denk dat de klacht die ik ze gestuurd heb toch geholpen heeft, want mijn internet doet het de laatste dagen weer op sommige kleine momenten na perfect. Ook mijn mail werkt gelukkig weer goed. Ik wacht nog een tijdje af hoe het verder gaat.


Laatst aangepast door Monique op 31st juli 2008, 09:44; in totaal 1 keer bewerkt
Monique
Monique

Aantal berichten : 59
Registration date : 12-12-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Internet Empty Re: Internet

Bericht  snowhawk 28th juli 2008, 01:29

Geen idee, ik zit maar een paar kilometer verder op, had ook Casema en nu Ziggo, maar geen enkel probleem ervaren.

snowhawk

Aantal berichten : 16
Registration date : 23-07-08

http://snowhawkscall.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Internet Empty Re: Internet

Bericht  Esther 28th juli 2008, 23:50

Bij mij tot nu toe ook nog zonder problemen. *afkloppen* Wink
Esther
Esther

Aantal berichten : 43
Leeftijd : 44
Woonplaats : Breda
Registration date : 16-12-07

http://groups.msn.com/bewegenvoorfun

Terug naar boven Ga naar beneden

Internet Empty Re: Internet

Bericht  Monique 8th augustus 2008, 21:29

Vandaag was het weer raak en heb ik tot 14.00 uur geen internet gehad... Het gebeurt nu wel minder vaak, dus misschien zijn ze de problemen wel op aan het lossen.
Ik had een klacht ingediend en ze schreven dat het aan mijn computer lag. Daar klopt dus niets van, want mijn buren hebben ook last van een slechtere verbinding sinds het ziggo is geworden..
Monique
Monique

Aantal berichten : 59
Registration date : 12-12-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Internet Empty Re: Internet

Bericht  pieterb 8th augustus 2008, 21:38

Ziggo is echt hopeloos. De helpdesk is onbereikbaar, email wordt niet beantwoord.
Voorlopig is het geen voordeel om ziggo te hebben.

pieterb

Aantal berichten : 3
Registration date : 17-12-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Internet Empty Re: Internet

Bericht  snowhawk 28th augustus 2008, 19:08

Ja, gelukkig draait bij mij internet en mail zonder problemen. Maar contact krijgen is niet zo gemakkelijk, nee.

snowhawk

Aantal berichten : 16
Registration date : 23-07-08

http://snowhawkscall.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Internet Empty Re: Internet

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum